Vårt langvarige samarbeid med Skeidar har resultert i svært gode resultater, inkludert en bemerkelsesverdig tredobling av omsetningen under Black Week i november 2021 sammenlignet med året før.
Vi har kartlagt kundereisen og samspillet mellom å handle på nett og i butikk gjennom kvalitative intervjuer og grundige brukertester. Vi identifiserte både muligheter og utfordringer i kundenes kjøpsreise, blant annet at mange kunder ønsket å se produktene fysisk før de tok kjøpsbeslutninger.
Skeidar.no har lenge jobbet med å optimalisere nettsidene ved å jobbe tett med UX/UI designer Djamila. Med kontinuerlig forbedring av flyter over hele nettstedet, lanseres stadig smartere og bedre løsninger. Noe av det nyeste er 360° visning, AI modeller av produkter, lettere for kunder å hente i butikk, en bedre produktside og en lettfattelig checkout.
Dette har gitt oss en solid plattform for å videreutvikle og optimalisere deres tilstedeværelse både i den digitale og den fysiske verden.