To mobiler som viser Skeidar sin produktside

Brukertesting hos Skeidar

Vår UX-designer Djamila besøkte Skeidar for å gjennomføre brukertester, og undersøkte samspillet mellom fysisk butikk og nettbutikk.

Vårt langvarige samarbeid med Skeidar har resultert i svært gode resultater, inkludert en bemerkelsesverdig tredobling av omsetningen under Black Week i november 2021 sammenlignet med året før.

Vi har kartlagt kundereisen og samspillet mellom å handle på nett og i butikk gjennom kvalitative intervjuer og grundige brukertester. Vi identifiserte både muligheter og utfordringer i kundenes kjøpsreise, blant annet at mange kunder ønsket å se produktene fysisk før de tok kjøpsbeslutninger.

Skeidar.no har lenge jobbet med å optimalisere nettsidene ved å jobbe tett med UX/UI designer Djamila. Med kontinuerlig forbedring av flyter over hele nettstedet, lanseres stadig smartere og bedre løsninger. Noe av det nyeste er 360° visning, AI modeller av produkter, lettere for kunder å hente i butikk, en bedre produktside og en lettfattelig checkout.

Dette har gitt oss en solid plattform for å videreutvikle og optimalisere deres tilstedeværelse både i den digitale og den fysiske verden.

SEO/CRO tekst med Ivo's farger som bakgrunn
Slik skaper et samarbeid mellom SEO og CRO suksess for nettbutikken din
I et stadig mer konkurransepreget digitalt landskap er det avgjørende å ikke bare tiltrekke seg besøkende...
DALL·E 2024-11-12 11.05
Strukturerte Data og SEO
En guide til Strukturerte Data og hvorfor implementering av Schema kan øke trafikken på nettsiden di...