Skjermbilde som viser brukergrensesnittet til Vev

Derfor bruker vi Vev til å bygge kampanjesider

Vev løser begrensninger for designere og åpner for unike, dynamiske nettsider med full designfrihet og innebygde integrasjoner. Perfekt for kreative kampanjer.

Hva er Vev?

Vev er en kraftig og brukervennlig low/no-code plattform designet for å gi kreative sjeler full frihet til å lage imponerende, dynamiske nettsider uten å måtte kode. Den kombinerer intuitiv designkontroll med avanserte funksjoner, noe som gjør det enkelt for designere, markedsførere og utviklere å samarbeide og realisere sine visjoner raskt og effektivt.

Når passer det å bruke Vev?

Vev er ideell for kortvarige kampanjer hvor du trenger å rulle ut en imponerende, funksjonell og estetisk tiltalende nettside raskt. Plattformens fleksibilitet gjør det enkelt å lage tilpassede landingssider og kampanjenettsider som fanger oppmerksomheten til målgruppen din. Uansett om det er en sesongkampanje, et salg eller en produktlansering, gir Vev deg verktøyene til å skape noe unikt uten å bruke mye tid på koding eller tekniske detaljer.

Når det kommer til storytelling med webdesign, er Vev et fantastisk valg. Plattformen lar deg kombinere tekst, bilder, video og animasjoner på en sømløs måte, slik at du kan skape engasjerende og dynamiske narrativer. Dette er spesielt nyttig for merkevarehistorier, porteføljer, og interaktive artikler hvor det er viktig å holde leseren interessert gjennom hele reisen. Med Vev kan du lage en oppslukende opplevelse som effektivt formidler budskapet ditt.

Om du har fokus på SEO, vil Vev la deg definere de viktigste elementene som header tags, sidetittel, metabeskrivelse, strukturerte data og alt. text til bilder som du kan lese senere i artikkelen.

I alle tilfeller vil Vev gi deg friheten til å eksperimentere og innovere, samtidig som du opprettholder høy kvalitet og et profesjonelt utseende. 

Hvorfor vi bruker Vev

Vi har valgt å bruke Vev fordi det er et ekstremt fleksibelt verktøy som gjør at vi reduserer produksjonstiden for og lar oss lage enda bedre design, som igjen skaper økt engasjement hos kunden. Man får en langt mer levende og interaktiv måte å presentere innholdet på, som vil være med på å fange oppmerksomheten til kunden og gi deres bedrift et konkurransefortrinn i et krevende og konkurransedyktig marked.

Hva med utviklere?

Det kan være du fortsatt er avhengig av utviklere for å integrere koden som genereres gjennom Vev, men det som er så fint med systemet er at det ikke kun er laget for designerne og de som produserer innholdet. Det er et arbeidsverktøy for alle som jobber bedriften og har ansvar for nettstedet, og det er så fleksibelt at man kan være så involvert som man ønsker. Det er fullt mulig for utviklerne å sette opp all kode som de vil eller bare lage spesifikke blokker eller andre elementer. Når det er sagt har Vev allerede satt opp en rekke ferdige komponenter som kan redigeres og man kan fritt implementere html eller iframes som en seksjon eller element. Dermed som designer er man heller ikke avhengig av den tekniske riggen bak.

Enkel integrering og optimalisering av synlighet med Vev

Vev gjør det enkelt å optimalisere nettsidene dine for søkemotorer. Nettlesere anser Vev som en integrert del av nettsiden, og du kan enkelt sette inn viktig meta-data som H1-tagger og alt-tekst. Dette forbedrer nettsidens synlighet på Google og andre søkemotorer.

En annen stor fordel med Vev er rask innlasting. Sidene laster raskt, noe som både Google og besøkende setter stor pris på. Raskere sider gir en bedre brukeropplevelse og kan føre til høyere rangering i søkemotorer.

Fortsatt ikke overbevist?

Selv kjente merkevarer bruker Vev som et verktøy i markedsføringen. Se hvordan de har brukt Vev: VG for IKEA, WWF, Pfizer, E24 for Fjordkraft, og DN for SATS.

Mockup som viser nettbutikken til Høie. Hvor vi har lagt en grønn banner rett under header for å lede kunder til salget.
A/B test for Høie: Kampanjebanner
Vi undersøkte effekten av å fremheve salg i en synlig banner for å forbedre kundeopplevelsen og øke konverteringen...
joachim_foredrag
Hvordan få kollegaene engasjert i data og innsikt
Få bedre resultater med ekspert Kjetils tips om datadrevet innsikt. Lær hvordan dynamiske dashboards,...