Artikler og nyheter

Av og til tar vi en pause fra optimaliseringsarbeidet for å dele innsikt om hva vi har optimalisert, eller gi råd om hva du kan forbedre.

Vi er ikke så opptatt av å fremheve oss selv, men når resultatene er imponerende så synes vi det er verdt å dele vår erfaring og ekspertise!

To mobiler som viser de to ulike testene
18. februar 2025

A/B-test for Høie: Slik økte vi kjøp med 23% ved å forenkle navigasjonen

Ved å forenkle navigasjonen og teste ulike kategoriknapper på forsiden, klarte vi å øke kjøp med hele 23% for Høie. Se hvordan vi optimaliserte brukeropplevelsen og skapte en mer effektiv kjøpsreise!
19. januar 2025

Ny nettside til BeSafe med optimalisering for fremtiden

I samarbeid med BeSafe har Ivo levert tjenester innen UX, SEO, data og sporing gjennom 3 faser etter migrering til ny nettside.
SEO og CRO som står som tekst
30. november 2024

Slik skaper et samarbeid mellom SEO og CRO suksess for nettbutikken din

I et stadig mer konkurransepreget digitalt landskap er det avgjørende å ikke bare tiltrekke seg besøkende til nettsiden, men også konvertere disse besøkende til kunder.
Person som jobber med databaser og strukturerte data
15. november 2024

Strukturerte Data og SEO

En guide til Strukturerte Data og hvorfor implementering av Schema kan øke trafikken på nettsiden din.
En mockup som viser nettsiden til Blomsterringen
7. november 2024

Modernisering hos Blomsterringen

Vi i Ivo har modernisert Blomsterringens nettside med fokus på brukervennlighet, fleksible moduler og en oppdatert visuell identitet. Les om hvordan vi forbedret brukeropplevelsen og fremhevet deres verdier innen kvalitet, bærekraft og innovasjon.
6. november 2024

Vi bisto Line of Oslo med visuell identitet

Denne oversikten ble en verdifull designmanual for fremtidig arbeid, som sikrer en konsistent merkevareopplevelse og profesjonell e-handel. Les mer om betydningen av en designmanual for tydelig merkevarebygging og forbedret brukeropplevelse.