To mobiler som viser Skeidar sin produktside

Brukertesting hos Skeidar

UX designer Djamila Belgaid har tidligere besøkt Skeidar for å gjennomføre brukertester og undersøke hvordan kunder håndterer samspillet mellom den fysiske butikken og nettbutikken.

Vårt langvarige samarbeid med Skeidar har resultert i svært gode resultater, inkludert en bemerkelsesverdig tredobling av omsetningen under Black Week i november 2021 sammenlignet med året før.

Vi har kartlagt kundereisen og samspillet mellom å handle på nett og i butikk gjennom kvalitative intervjuer og grundige brukertester. Vi identifiserte både muligheter og utfordringer i kundenes kjøpsreise, blant annet at mange kunder ønsket å se produktene fysisk før de tok kjøpsbeslutninger.

Skeidar.no har lenge jobbet med å optimalisere nettsidene ved å jobbe tett med UX/UI designer Djamila. Med kontinuerlig forbedring av flyter over hele nettstedet, lanseres stadig smartere og bedre løsninger. Noe av det nyeste er 360° visning, AI modeller av produkter, lettere for kunder å hente i butikk, en bedre produktside og en lettfattelig checkout.

Dette har gitt oss en solid plattform for å videreutvikle og optimalisere deres tilstedeværelse både i den digitale og den fysiske verden.

Medvirkende

Bilde av en liten handlekurv med svarte poser oppi. Som står oppå styreflaten til en data
Slik lykkes du med Black Week i 2024
Black Friday har utviklet seg til å bli en større salgsperiode der kampanjene nå varer over flere dager....
Skjermbilde som viser brukergrensesnittet til Vev
Derfor bruker vi Vev til å bygge kampanjesider
Når man jobber som digital designer er det en gjenganger at mange prosjekter stopper opp som følge av...
Favicon

hei@ivoexperience.no