Hvordan SEO gir økte inntekter
Visste du at det å jobbe med søkemotoroptimalisering er litt som å spare til pensjon? Du starter kanskje på bar bakke, men jobber deg oppover – og etter hvert har all innsatsen din skapt en betydelig merverdi!
Vi øker din synlighet på nett med blant annet:
Prosessen starter ofte med en SEO-analyse for å vurdere nettsidens styrker og svakheter, slik som teknisk tilstand, brukervennlighet, og dagens tilstedeværelse i det organiske søket. Deretter utvikles en langsiktig plan med konkrete tiltak for å nå de ønskede målene. Optimaliseringen er en kontinuerlig prosess som justeres og forbedres etter behov.
Ved å optimalisere innholdet og tekniske aspekter til fordel for brukerne, kan du tiltrekke flere besøkende og øke synligheten i søkemotorer. SEO hjelper deg å nå et mer kurant publikum og forbedre nettstedets rangering på Google og andre søkemotorer.
Hva sier eksperten?
Dette får du i et samarbeid med oss
Samarbeidspartner
Vi ønsker å være en engasjert del av deres virksomhet og bidra aktivt til både strategi og gjennomføring.
Forarbeid og analyse
Tverrfaglig samarbeid
En helhetlig tilnærming er essensielt for vår strategi. Du er til en hver tid involvert i fremgangen.
Løpende evaluering
Samarbeidspartnere & Verktøy
Semrush
Screaming Frog
Screaming Frog er uten tvil et av de mest essensielle verktøyene for SEO. Dets evne til å gå dypt inn i nettstedets struktur og analysere hver eneste detalj gjør det til et uunnværlig verktøy, spesielt for teknisk SEO.
Relaterte artikler
Prosess
Hvordan vi jobber med SEO
Vi jobber med SEO fra et helhetlig perspektiv, som vil si at vi ser på alt fra nettstedets design og brukervennlighet, utforming til eksisterende sporing av trafikkdata og strukturering av innhold, for å nevne noe. Et nettsted med en god teknisk tilstand, innhold av kvalitet og relevans som gir svar på de spørsmålene besøkende er ute etter, er blant det viktigste når det kommer til SEO.
En vanlig prosess for ethvert samarbeid med oss handler om å bli kjent med deg, din bedrift og deres målsetninger, samt markedsbildet, konkurrenter og potensielle vekstmuligheter.