En mobil og iPad som viser nettsiden til Storestølen

Artikler og nyheter

 

Av og til tar vi en pause fra optimaliseringsarbeidet for å dele innsikt om hva vi har optimalisert, eller gi råd om hva du kan forbedre.

Vi er ikke opptatt av å fremheve oss selv, men når resultatene er imponerende så synes vi det er verdt å dele vår erfaring og ekspertise!

SEO/CRO tekst med Ivo's farger som bakgrunn
30. November 2024

Slik skaper et samarbeid mellom SEO og CRO suksess for nettbutikken din

I et stadig mer konkurransepreget digitalt landskap er det avgjørende å ikke bare tiltrekke seg besøkende til nettsiden, men også konvertere disse besøkende til kunder.
15. November 2024

Strukturerte Data og SEO

En guide til Strukturerte Data og hvorfor implementering av Schema kan øke trafikken på nettsiden din.
En mockup som viser nettsiden til Blomsterringen
7. November 2024

Modernization at Blomsterringen

Vi i Ivo har modernisert Blomsterringens nettside med fokus på brukervennlighet, fleksible moduler og en oppdatert visuell identitet. Les om hvordan vi forbedret brukeropplevelsen og fremhevet deres verdier innen kvalitet, bærekraft og innovasjon.
6. November 2024

We assisted Line of Oslo with their visual identity

Denne oversikten ble en verdifull designmanual for fremtidig arbeid, som sikrer en konsistent merkevareopplevelse og profesjonell e-handel. Les mer om betydningen av en designmanual for tydelig merkevarebygging og forbedret brukeropplevelse.
man on computer writing about black friday and seo
23. October 2024

Black Friday SEO

Gjør nettbutikken klar for årets største salgsuke med vår Black Week SEO-guide, hvor du finner praktiske tips til hvordan du forbereder deg til denne høytiden.
Mockup som viser nettbutikken til Høie. Hvor vi har lagt en grønn banner rett under header for å lede kunder til salget.
14. October 2024

A/B Test for Høie: Campaign Banner

Vi undersøkte effekten av å fremheve salg i en synlig banner for å forbedre kundeopplevelsen og øke konverteringen gjennom hele kundereisen.