Betalt markedsføring (SEM) gir rask synlighet og gode resultater

Betalt markedsføring er et “pay to play”-konsept der du betaler for synligheten til bedriften din. Det betalte kan bidra til mer trafikk og raskere tilførsel av nye kunder – og åpner døren for et bredere marked. Denne form for markedsføring er for mange en god investering når en ønsker å se raske resultater, men det krever en god strategi i bunn!

Hva er Betalt markedsføring?

Annonsering er et fantastisk bidrag til mer trafikk, men det krever en god strategi i bunn. Betalt annonsering befinner seg i området synlighet. Det å tiltrekke seg trafikken er en ting, men det å konvertere den til et kjøp er noe annet. Med en god strategi fra Ivo kan vi ta deg gjennom hvordan du øker den digitale synligheten, men også hvordan du konverterer den og sikrer en langsiktig lojalitet.

Hva sier eksperten?

SEM er et kjempespennende fagområde og kan gi raske resultater. Selv om konseptet koster, kan det fort være verdt investeringen.
Portrettbilde av Joachim
Joachim Brinch
Spesialist i Ivo

Dette får du i et samarbeid med oss

Vi utarbeider solide og tverrfaglige SEO-strategier som ivaretar din merkevare og behov. og din kundes beste interesser

Samarbeidspartner

Vi ønsker å være en engasjert del av deres virksomhet og bidra aktivt til både strategi og gjennomføring.

Forarbeid og analyse

Vi setter oss grundig inn i deres bedrift, og deres behov og interesser.

Tverrfaglig samarbeid

En helhetlig tilnærming er essensielt for vår strategi. Du er til en hver tid involvert i fremgangen.

Løpende evaluering

Vi kjører løpende evalueringer for å sikre kontinuerlig forbedring og optimal tilpasning til deres behov.

Prosess

Derfor bør du jobbe med ads

Det finnes ulike annonsesett å benytte seg av, og ofte må man veie valg av betalt kanal opp mot sine forretningsmål. Vi gjør annonseringer gjennom Google, Bing, Meta, LinkedIn og TikTok for å nevne noen. Ved hjelp av betalte mekanismer kan du spisse inn markedsføringen din slik at du når rett kundegruppe til rett tid.

Forbedre brukernes opplevelser og se hvordan resultatene forbedres. La oss diskutere hvordan vi kan oppnå dette sammen: